Szöszmösz Fürjfarm

Szöszmösz Fürjfarm

2021 január: az első fürjcsibék

2021. január 24. - Szilvia Káma Balogh

A szakirodalom szerint a fürj költési ideje 18 nap. 
Nekem a 16. napon kezdtek kibújni a csibék. 

Január 1-én, tehát a 14. napon még forgattam a tojásokat, mert ugye azt írják, hogy az utolsó 3 napon nem kell. Mivel én 18 nappal kalkuláltam, ezért volt meglepetés, amikor 3.-án reggel, halk csipogást, és apró kopogásokat hallottam az egyik tojásból. Már kidugta a pici csőrét az egyik mini madárka. 


Ilyenkor akkora késztetést érez az ember, hogy segítsen neki, és lepuculja róla a tojáshéjat, de csak akkor szabad segíteni, ha ki akarjuk nyirni a picit. Hagyni kell küzdeni. Ez akár órákba is telhet. 
Annyira nem bírtam ki hogy ne nyúljak hozzájuk, hogy inkább elmentem itthonról. Vasárnap volt, szóval akár maradhattam volna, de inkább megléptem, és csak délután jöttem haza. 
Ez fogadott: 

A bejegyzés trackback címe:

https://quail.blog.hu/api/trackback/id/tr10016401640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása